شرح فعاليت ها :
1- برنامه ریزی به منظور توسعه و گسترش واحدهای ارائه کننده خدمات بهداشتی درمانی اولیه با توجه به امکانات و اولویتها
2- تهیه تجهیزات و نظارت در تجهیز خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی
3- برنامه ریزی در زمینه های آموزش ضمن خدمت جهت پرسنل کادر کمکی به منظور بالا بردن آگاهی و اطلاعات آنان
4- اجرایی کردن دستورالعمل های واصله
5- نظارت مستمر بر نحوه عملکرد واحدهای بهداشتی درمانی تحت پوشش
6- شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت واحدها و برنامه ریزی جهت رفع آنها
7- ایجاد هماهنگی و همکاری نزدیک بین واحدهای بهداشتی و سایر ارگانها ، نهادها به منظور برنامه ریزی و پیشرفت در اهداف برنامه های بهداشتی و ارتقاء کمی و کیفی خدمات
8- برآورد و تامین وسایل نقلیه مورد نیاز واحدها در ابتدای هر سال
9- جمع آوری و نگهداری اطلاعات واحدهای تحت پوشش ( اطلاعات جمعیتی ، امکانات و .... ) ، نگهداری و نشر آنها به بهترین نحوه ممکن
10- نظارت بر نحوه گزینش کادر کمکی و مراکز آموزش بهورزی
11- پیگیری جهت اجرای دقیق طرح بیمه روستایی و پزشک خانواده مطابق با آخرین دستورالعمل اجرایی
12- پیگیری جهت تامین نیروهای طرحی و پیام آور مورد نیاز و ارائه آموزشهای لازم قبل از شروع به فعالیت
13- هماهنگي با ساير واحدها جهت انجام برنامه ها با محوريت طرح بيمه روستايي و پزشك خانواده
14- مشاركت در كميته هاي مرتبط
|