شبکه بهداشت ودرمان کلات

بازدید رئیس کارگروه تکریم ارباب رجوع دانشگاه از کلات

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از هدف های تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری می باشد. سازوکار های لازم در ارائه خدمات مطلوب ومناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است زیرا علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد. ما از این افراد در سازمان به عنوان ارباب رجوع یاد می کنیم.

در همین راستا مهدی زاده رئیس کارگروه تکریم ارباب رجوع دانشگاه به شهرستان کلات مراجعه و از ستاد شبکه -مرکز خدمات جامع سلامت شهری کلات و بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بازدید به عمل آورد.

طی این بازدید پس از صحبت با پرسنل و بررسی انتظارات و مشکلات ایشان ؛ شیوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع، رعایت پاکیزگی و نظم محیطی و شیوه خدمات رسانی به بیماران و مراجعان مورد ارزیابی قرار گرفت .